get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در اینجا طرز تهیه شربتی به شما ارئه می گردد که به راحتی در منزل قابل درست کردن بوده و دارای خواص بی نظیری چون بهبود عملکرد مغز، حافظه، گوش و بینایی می باشد.

 
همچنین این شربت شگفت انگیز قادر است چربی های بدن را از بین برده و آب از دست رفته ارگانهای بدن را تامین کند.مواد اصلی تشکیل دهنده این شربت شامل ترب کوهی می باشد که خود سرشار از ویتامین های C، B1، B6، B2، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر است.
 
گفتنی است که ترب کوهی ارگانیسم بدن را پاکسازی کرده، متابولیسم آن را بهبود بخشیده و باکتری های مفید معده را افزایش می دهد.با این شربت می توانید روزانه 1 سانتی متر (0.93 اینچ) کاهش سایز داشته باشید.

مواد لازم: 125 گرم ترب کوهی ، 3 عدد لیمو ، 3 قاشق غذاخوری عسل
طرز تهیه:
ترب کوهی را داخل مخلوط کن ریخته و هم بزنید. سپس آب لیموها را اضافه کرده و مجدد 2 تا 3 دقیقه مخلوط کنید. بعد از آن 3 قاشق عسل را افزوده و هم بزنید، تا زمانی که یک مخلوط یک دست حاصل شود صبر کنید.این مخلوط را در ظرف شیشه ای ریخته و نگه داری کنید.

دوز روزانه2بار در روز پیش از وعده های غذایی (به میزان 1 قاشق غذاخوری) از این شربت را بنوشید. لازم است به مدت 3هفته از این معجون استفاده کرده و چند روز استراحت کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ یک شنبه 24 خرداد 1394 ] [ 18:30 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 50397
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .